سرویس کولر گازی،تعمیر کولر گازی،شارژ گاز کولر گازی،نصب کولر گازی،جابجایی کولر گازی

مطالب جالب در مورد کولر گازی : http://armantahvieh.ir/blog


خدمات شرکت آرمان تهویه شامل موارد زیر میشود:

1- سرویس کولر گازی 09125042902
سرویس کولر گازی نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف برق کولر گازی دارد و اگر بموقع انجام نشود امکان سوختن کمپرسور کولر گازی بسیار زیاد است. سرویس کولر گازی اسپیلت حتما باید با دستگاه کارواش انجام شود تا تمام کثیفی کندانسور کولر گازی خارج شود و برودت کولر گازی زیاد شود .
44210047
44210059
44239741
66052786






2- تعمیر کولر گازی  09125042902
تعمیرات تخصصی کولر گازی یکی از دغدغه های مشتریان محترم است. مهمترین کاری که یک تعمیر کار کولر گازی باید انجام دهد تشخیص صحیح عیب کولر گازی است و سپس تعمیر کولر گازی .
44210047
44210059
44239741
66052786




3- شارژ گاز کولر گازی 09125042902
شارژ گاز کولر گازی گاهی بسیار ساده بنظر می رسد ولی کار بسیار مهمی است که اگر سرویسکار کولر گازی اصول شارژ گاز کولر گازی را نداند ممکن است صدمات زیادی به کولر گازی بزند.متاسفانه با ورود گازهای تقلبی به بازار ایران لطمات زیادی به کولرهای گاز وارد شده ،پس کار شارژ گاز کولر گازی اسپیلت خود را به شرکتهای معتبر خدمات کولر گازی بسپارید.
44210047
44210059
44239741
66052786




4- نصب کولر گازی 09125042902
نصب کولر گازی اصول خاص خودش را دارد و یک نصب مناسب کولر گازی ،هم زیبائی دارد و هم میتواند مصرف برق کولر گازی را کاهش دهد.نصب کولر گازی اسپیلت باید با ابزار تخصصی و نصاب متخصص انجام شود.
44210047
44210059
44239741
66052786




5- تعمیر برد کولر گازی 09125042902
تعمیرات تخصصی برد کولر گازی میتواند هزینه مشتری محترم را کم کند و گاهی اوقات کار کرد دستگاه را تغییر ندهد.
گروهی از تعمیر کاران محترم بجای تعمیر برد کولر گازی فابریک ،برد کولر گازی را تعویض و برد همه کاره میبندد و این کار، گاهی کارکرد دستگاه را مختل میکند.
44210047
44210059
44239741
66052786




6- آموزش نصب و تعمیرات تخصصی کولر گازی 09125042902
شرکت آرمان تهویه با بیش از 6 سال تجربه در بحث آموزش نصب و تعمیرات تخصصی کولر گازی افتخار دارد که اکثر کارآموزان کولر گازی ، در کار خود موفق و مشتریان محترم نیز از کار آنها راضی هستند.
44210047
44210059
44239741
66052786




7- جابجائی کولر گازی اسپیلت در اسرع وقت 09125042902
شرکت آرمان تهویه با استفاده ازخودروهای شرکتی آماده ارائه خدمات جابجائی کولر گازی اسپیلت میباشد.
دیگر نگران گمنام بودن تعمیر کار و محل تعمیر کولر گازی نباشد زیرا ما این مشکل را حل کرده ایم.
این حق مشتری است که از آدرس و محل کار ما اطلاع داشته باشد تا با آسودگی، کلیه امور مربوط به خدمات  کولر گازی را به ما بسپارد.

8-فروش ریموت کنترل کولر گازی اسپیلت (کلیه برندها)

http://remotecooler.ir


شرکت آرمان تهویه فروشنده انواع ریموت کنترل اصلی کولر گازی اسپیلت جهت کلیه برندهای کولر گازی است.در ضمن در صورت موجود نبودن ریموت اصلی کولر گازی میتوانیم از ریموتهای همه کاره جهت کلیه برندها استفاده نمائیم.

جهت نصب کولر گازی و تعمیرات کولر گازی،سرویس کولر گازی ،جابجائی کولر گازی ،شارژ گاز کولر گازی ،فروش ریموت کنترل کولر گازی با ما تماس بگیرید:

  مدیریت:09125042902

  دفتر:66052786-44387065-44387064-44239741-44210059-44210047

  آدرس :تهران،خیابان ستارخان،برق آلستوم،خیابان کاشانی پور،مجتمع تجاری توحید , واحد1

تعرفه خدمات کولر گازی سال 1403

شرکت آرمان تهویه بعنوان مرکز معتبر خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت با مجوز از اتحادیه صنایع برودتی در سال ۱۴۰۳ تعرفه خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت را از نظر دستمزد خدمات کولر گازی ، تغییرات چندانی نداده و بدلیل شرایط اقتصادی جامعه مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
قیمت خدمات کولر گازی در سال ۱۴۰۳ طبق نرخنامه اتحادیه کولر گازی و بر اساس تجربه تعمیرکار کولر گازی یا سرویسکار کولر گازی در نظر گرفته میشود.
جهت سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳ حتما از مرکز مجاز خدمات کولر گازی درخواست خدمات نموده تا مبادا به کولر گازی شما صدمه ای وارد شود.

آرمان تهویه مرکز مجاز خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه نصب کولر گازی در سال ۱۴۰۳

هزینه نصب کولر گازی در سال ۱۴۰۳

نصب کولر گازی اسپلیت در سال جدید نسبت به سال قبل چندان تغییری نداشته بصورتی که اجرت نصب کولر گازی ۱۲ هزار مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان و اجرت نصب کولر گازی ۱۸ هزار تا ۳۰ هزار مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد و اجرت نصب کولر گازی ۴۲ هزار به بالا مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان بدون لوازم مصرفی مانند لوله مسی و پایه دیواری و در صورت نیاز سرویس و شارژ گاز میباشد.
هزینه نصب پایه دیواری کولر گازی با پایه در سال 1403 نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است اما لوله مسی کولر گازی و عایق و کابل متاسفانه نسبت به پارسال افزایش قیمت زیاد داشته است.
سوالی که اکثر مشتریان محترم از ما میپرسند در مورد شارژ گاز کولر گازی های نو میباشد که معمولا داخل دستگاه گاز وجود دارد ولی متاسفانه گاهی اوقات بعد از نصب کولر گازی و وکیوم و راه اندازی ، نصاب کولر گازی متوجه میشود که داخل دستگاه گاز وجود نداشته و مجددا مجبور به وکیوم و شارژ گاز کولر گازی نو میشود.

علت قیمت نصب ارزان کولر گازی که توسط برخی نصابهای کولر گازی میشنوید متاسفانه بدلیل اضافه کردن برخی موارد بعد از نصب میباشد مثلا قیمت سوراخکاری دیوار مجزا محاسبه میشود و ……

قابل ذکر است هزینه ایاب و ذهاب مجزا محاسبه میشود و بستگی به مسافت از حداقل 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغییر و در مسافت های طولانی توافقی است

مطالعه بیشتر: سرویس کولر گازی مک کوی McQuay

آرمان تهویه مرکز مجاز نصب کولر گازی اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه و تعرفه سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳

نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی ۱۴۰۳

سرویس کولر گازی اسپلیت به تعداد کولر های گازی بستگی دارد و قیمت سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل تغییری چندانی نداشته است.
هزینه سرویس کولر گازی اسپلیت ۱۲ هزار در سال ۱۴۰۳ مبلغ 500 هزار تومان است
هزینه و قیمت سرویس کولر گازی اسپلیت ۱۸ هزار و ۲۴ هزار 600 هزار تومان میباشد
هزینه و قیمت سرویس کولر گازی ۳۰ هزار و ۳۶ هزار 700 هزار تومان است

اگر برای سرویس کولر گازی نیاز به جمع کردن گاز کولر گازی و بازکردن کولر گازی ، شستشو کامل پنل و کندانسور ، نصب مجدد ، وکیوم و راه اندازی باشد ، بدون شارژ گاز مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان در نظر بگیرید زیرا شامل مراحل جمع کردن گاز و یاز کردن کولر گازی و سرویس ، نصب مجدد ، وکیوم و راه اندازی میشود.

تعرفه خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳ (نرخ اتحادیه کولر گازی)

جهت سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت حتما از دستگاه کارواش استفاده نموده تا مصرف برق کولر گازی بصورت چشمگیری کاهش یابد.
سرویس کولر گازی در محل انجام میشود و نیاز به جابجایی کولر گازی نیست و در موارد خاص مانند کولر گازی مغازه که داخل تابلو است باید گاز دستگاه را جمع کرده و کندانسور بیرون از تابلو سرویس شود.

قابل ذکر است هزینه ایاب و ذهاب مجزا محاسبه میشود و بستگی به مسافت از حداقل 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغییر و در مسافت های طولانی توافقی است

شرکت آرمان تهویه مرکز مجاز سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه و تعرفه شارژ گاز کولر گازی سال 1403

تعرفه شارژ گاز کولر گازی در تهران سال ۱۴۰۳

معمولا شارژ گاز کولر گازی به دو نوع تقسیم میشود:

اگر کولر گازی شما تازه نصب شده و باد گرم میزند حتما نصب کولر گازی مشکلاتی داشته و گاز خارج شده ، دستگاه باید رفع نشتی شود و شارژ گاز کامل صورت گیرد.
هزینه رفع نشتی کولر گازی بستگی به مشکل دستگاه دارد و گاهی این هزینه سنگین است بدلیل استفاده از ازت ولی گاهی اوقات تعمیرکار کولر گازی تشخیص میدهد که مشکل از پرچ لوله های مسی بوده و با هزینه و قیمت کمتری مشکل را مرتفع مینماید.

مطالعه بیشتر: نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت آدمیرال ADMIRAL

برای شارژ گاز تکمیلی حتما به نوع گاز کولر گازی دقت فرمائید زیرا برای شارژ گاز تکمیلی گاز R410a اگر گاز دستگاه از یک مقداری کمتر باشد مثلا از نصف کمتر باید کل گاز داخل کولر گازی تخلیه و دستگاه وکیوم و شارژ گاز کامل شود ولی در مورد گاز R22 اینچنین نیست.
قیمت شارژ گاز کولر گازی در سال ۱۴۰۳ بدلیل نوسان قیمت گاز متغیر است و باید با تماس تلفنی قیمت دقیق و بروز را دریافت بفرمائید

شرکت آرمان تهویه مرکز مجاز شارژ گاز کولر گازی اسپلیت ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه نصب و سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳

هزینه جابجایی کولر گازی سال 1403 در تهران

قیمت جابجایی کولر گازی معمولا به نوع جابجایی کولر گازی و لوازم مصرفی بستگی دارد.

هزینه جابجایی کولر گازی اسپیلت شامل موارد زیر میباشد:

هزینه جمع کردن گاز کولر گازی
هزینه بازکردن کولر گازی اسپلیت
هزینه نصب مجدد کولر گازی
لوله مسی کولر گازی ( در صورت نیاز)
سرویس کولر گازی ( در صورت نیاز )
شارژ گاز کولر گازی ( در صورت نیاز )
نصب پایه دیواری کولر گازی

و……

قبل از تماس با نصاب کولر گازی برای جابجایی و استعلام قیمت و هزینه جابجایی حتما نوع جابجایی کولر گازی را مشخص نمائید زیرا در قیمت موثر است.

آرمان تهویه مرکز مجاز خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه تعمیر کولر گازی سال ۱۴۰۳

هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت در سال ۱۴۰۳

متاسفانه قیمت کولر گازی در سال ۱۴۰۳ و داکت اسپلیت و بالطبع لوازم کولر گازی افزایش زیادی داشته و بهمین خاطر قیمت تعمیرات کولر گازی در سال ۱۴۰۳ هم افزایش چشمگیری داشته است.
مهمترین عامل در تعیین قیمت تعمیرات کولر گازی معمولا نوع مشکل کولر گازی و تجربه و سابقه تعمیرکار است که تعمیرکار کولر گازی با تشخیص عیب درست میتواند هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت را کاهش بدهد.

هزینه تشخیص عیب کولر گازی ۱۴۰۳

مهمترین کار یک تعمیرکار کولر گازی ، تشخیص عیب است

مطالعه بیشتر: نمایندگی تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی اسپلیت مجیک Magic

مجموعه آرمان تهویه برای هزینه تشخیص عیب کولر گازی و داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ طبق نرخنامه اتاق اصناف مبلغ 450 هزار تومان در نظر گرفته است و در صورتیکه هزینه تعمیرات دستگاه کولر گازی شما زیاد باشد و از تعمیر آن منصرف شدید تنها همین مبلغ را به تعمیرکار کولر گازی و داکت اسپلیت پرداخت مینمائید.
نرخنامه زیر مربوط به نرخنامه اتحادیه سرد کننده خوزستان میباشد و بمحض دریافت نرخنامه اتحادیه تهران در سایت قرار داده میشود.

تعرفه خدمات کولر گازی اسپلیت در سال ۱۴۰۳ در تهران

هزینه سرویس داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ در تهران

قیمت سرویس داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته زیرا اجرت سرویس داکت اسپلیت منصفانه توسط سرویس کار داکت اسپلیت تعیین میشود ولی در صورتیکه دستگاه داکت اسپلیت نیاز به شارژ گاز داشته باشد تابع قیمت مبرد در سال جدید میشود.

هزینه سرویس داکت اسپلیت به تعداد دستگاه بستگی دارد فلذا لطفا جهت استعلام قیمت دقیق با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

آرمان تهویه مرکز مجاز سرویس داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه سرویس داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳

اینستاگرام شرکت آرمان تهویه

لطفا ما را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال بفرمائید

لینک پیج اینستاگرام شرکت آرمان تهویه

هزینه تعمیرات داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳

اجرت تعمیرات داکت اسپلیت به تجربه تعمیرکار بستگی دارد زیرا تعمیرکار ماهر داکت اسپلیت باتجربه زیاد میتواند تشخیص عیب درست را انجام داده و همین امر در کاهش هزینه تعمیرات داکت اسپلیت موثر است.
قیمت تعمیر داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ با توجه به افزایش قیمت داکت اسپلیت حتما تصاعدی خواهد بود اما در اکثر موارد تعمیر داکت اسپلیت نسبت به خرید داکت اسپلیت بصرفه تر است.

آرمان تهویه مرکز مجاز تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه تعمیر داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳

درخواست خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت از شرکت آرمان تهویه

خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران توسط سرویسکاران کولر گازی و تعمیرکاران کولر گازی ماهر شرکت آرمان تهویه با هماهنگی قبلی با قیمت و کیفیت مناسب انجام میشود و شما میتوانید درخواست کلیه خدمات کولر گازی اسپلیت جهت کلیه برندها و در کلیه نقاط تهران را بصورت تلفنی و یا تماس از طریق واتساپ شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ درخواست خدمات کولر گازی انجام بدهید.

سرویس و تعمیر کولر گازی توسوت TOSOT در تهران 09125042902

نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت توسوت TOSOT برای انجام کلیه خدمات کولر گازی از نیروهای متخصص بهره میگیرد.
سرویس کولر گازی توسوت TOSOT ، نصب کولر گازی توسوت TOSOT ، تعمیرات تخصصی کولر گازی توسوت TOSOT ، شارژ گاز کولر گازی توسوت TOSOT در تهران و کرج توسط مرکز مجاز خدمات کولر گازی اسپیلت توست یا نمایندگی کولر گازی توسوت با هزینه مناسب و کیفیت بالا انجام میشود.
هزینه سرویس اول فصل کولر گازی توسوت TOSOT یا همان سرویس دوره ای کولر گازی توسوت در برابر هزینه تعمیرات کولر گازی اسپیلت توسوت TOSOT بسیار ناچیز است پس از آن غافل نشویم.
اگر شما هم در خانه یا محل کار خود از کولر گازی اسپلیت توسوت TOSOT استفاده میفرمائید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مرکز تخصصی کولر گازی اسپیلت توسوت TOSOT در تهران و کرج ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

سرویس کولر گازی توسوت

تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپیلت توسوت TOSOT در تهران

شرکت آرمان تهویه نمایندگی مجاز کولر گازی در تهران آماده ارائه کلیه خدمات کولر گازی توسوت TOSOT در کلیه نقاط تهران میباشد.
خدمات ما شامل:
تعمیر کولر گازی توسوت TOSOT، سرویس کولر گازی توسوت TOSOT، نصب کولر گازی توسوت TOSOT، شارژ گاز کولر گازی توسوت TOSOT، جابجایی کولر گازی توسوت TOSOT، بازکردن کولر گازی توسوت TOSOT، فروش ریموت کنترل کولر گازی توسوت TOSOT، تعمیر فوری کولر گازی اسپیلت توسوت TOSOT

تعمیر تخصصی کولر گازی توسوت TOSOT

لطفا برای تعمیرات تخصصی کولر گازی توسوت TOSOT در تهران با مرکز مجاز تعمیر کولر گازی تماس گرفته تا تعمیرکار مجاز اسپیلت با تخصص و تجربه زیاد خود در کاهش هزینه تعمیر کولرگازی توسوت TOSOT موثر باشد.تعمیرات کولر گازی توسوت TOSOT شامل موارد زیر میشود:

مطالعه بیشتر: مرکز مجاز تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی وینیا WINIA

تعویض کمپرسور کولر گازی توسوت TOSOT
تعمیر برد کولر گازی توسوت TOSOT
رفع آبریزی کولر گازی توسوت TOSOT
رفع مشکل صدای کولرگازی توسوت TOSOT
رفع مشکل یخ زدن کولر گازی توسوت TOSOT

سرویس دوره ای کولر گازی توسوت TOSOT

فصل بهار بهترین زمان برای سرویس کولر گازی توسوت TOSOT میباشد . در این فصل سرویسکار کولر گازی توسوت TOSOT بوسیله کارواش اقدام به شستشوی کندانسور کولرگازی و در صورت نیاز اقدام به شستشوی پنل کولر گازی توسوت TOSOT با کارواش مینماید.
هزینه سرویس کولر گازی توسوت TOSOT گاهی اوقات بدلیل افزایش زمان سرویس،بالطبع بیشتر میشود.

نصب کولر گازی توسوت

نصب کولر گازی اسپیلت توسوت TOSOT

نصب کولر گازی توسوت TOSOT در مواقعی که دستگاه نو است و شامل گارانتی میشود رایگان است ولی در صورتیکه کولر گازی توسوت TOSOT شما دسته دوم و کارکرده باشد علاوه بر هزینه نصب کولر گازی توسوت TOSOT،لوله مسی کولر گازی و سرویس کولرگازی و شارژ گاز کولر گازی و پایه دیواری کولر گازی توسوت TOSOT و… نیز اضافه میشود.

خدمات کولر گازی توسوت

شارژ گاز کولر گازی اسپیلت توسوت TOSOT

هنگامی که کولر گازی توسوت TOSOT باد گرم میزند معمولا مشکل از کمبود گاز کولر گازی توسوت TOSOT و در این هنگام باید برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرکار مجاز کولر گازی توسوت TOSOT تماس بگیریم.

شارژ گاز کولر گازی توسوت

نحوه ثبت درخواست خدمات کولر گازی کولر گازی توسوت TOSOT

برای خدمات فوری کولر گازی اسپلیت کولر گازی توسوت TOSOT در تهران میتوانید با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید تا خدمات نصب کولر گازی توسوت TOSOT و تعمیر کولر گازی کولر گازی توسوت TOSOT و سرویس کولر گازی توسوت TOSOT و شارژ گاز کولر گازی توسوت TOSOT ، سرویس داکت اسپلیت توسوت TOSOT ، تعمیر داکت اسپلیت توسوت TOSOT و….. را حتی روزهای تعطیل دریافت نمائید.

سیستم گرمایش کولر گازی ال جی چگونه کار میکند

گرمایش کولر گازی ال جی LG هم مانند برندهای دیگر کولر گازی است و برای راه اندازی گرمایش کولر گازی ال جی LG باید ابتدا از وجود این سیستم در کولر گازی مطمئن شویم زیرا برخی از مدل های کولر گازی ال جی دارای سیستم گرمایش نبوده و باصطلاح سرد خالی میباشد.

برای راه اندازی گرمایش کولر گازی ال جی باید توسط ریموت دستکاه MODE را روی خورشید یا HEAT قرار دهیم و دما را روی 30 درجه سانتیگراد تنظیم نموده و دستگاه را روشن میکنیم.
دستگاه کولر گازی ال جی بعد از اینکه روی گرمایش قرار گرفت فن داخل خاموش است و تا دستگاه بیرون روشن شود و واحد داخلی داغ شود شروع به راه اندازی فن مینماید پس عجله نکرده تا دستگاه کار خود را انجام دهد .
اگر زمان راه اندازی فن داخلی طولانی شد حتما دستگاه را خاموش کرده و با تعمیرکار کولر گازی ال جی 09125042902 تماس بگیرید.

سیستم گرمایش کولر گازی ال جی چگونه کار میکند

شرکت آرمان تهویه مرکز مجاز خدمات کولر گازی در تهران

درخواست خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت از شرکت آرمان تهویه

خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران توسط سرویسکاران کولر گازی و تعمیرکاران کولر گازی ماهر شرکت آرمان تهویه با هماهنگی قبلی با قیمت و کیفیت مناسب انجام میشود و شما میتوانید درخواست کلیه خدمات کولر گازی اسپلیت جهت کلیه برندها و در کلیه نقاط تهران را بصورت تلفنی و یا تماس از طریق واتساپ شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ درخواست خدمات کولر گازی انجام بدهید.

5 دلیل اصلی گرم نکردن داکت اسپلیت ( آرمان تهویه)

معمولا گرمایش داکت اسپلیت به دو صورت انجام میشود:


گرمایش داکت اسپلیت با سیستم آبگرم
گرمایش داکت اسپلیت با سیستم کمپرسور یا هیت پمپ

معمولا سیستم گرمایش داکت اسپلیت با آبگرم در ایران باب بوده زیرا در مصرف برق داکت اسپلیت صرفه جویی میشود و کمپرسور دستگاه صدمه نمی بیند.

دلایل اصلی گرم نکردن داکت اسپلیت در زمستان

1- سرویس گرمایش داکت اسپلیت

هنگام راه اندازی گرمایش داکت اسپلیت معمولا سرویسکار اقدام به سرویس کوئل نموده و همین امر باعث بالا رفتن راندمان دستگاه میشود

آموزش ریموت کنترل کولر گازی تراست TRUST

آموزش ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت تراست TRUST

آموزش ریموت کنترل کولر گازی تراست

 

آموزش تصویری ریموت کولر گازی تراست TRUST

فیلم آموزش ریموت کولر گازی تراست TRUST

 

مرکز مجاز تعمیر و سرویس داکت اسپلیت آکس AUX

سرویس داکت اسپلیت آکس AUX و تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX و شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX در مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX بصورت تخصصی انجام میشود.
خدمات داکت اسپلیت آکس توسط مرکز مجاز خدمات داکت اسپیلت آکس AUX با قیمت مناسب و بصورت فوری انجام میشود.
اگر شما هم قصد خرید داکت اسپلیت آکس AUX را دارید و یا از دستگاه داکت اسپیلت آکس در منزل و یا محل کار خود استفاده مینمائید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.

خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

نمایندگی داکت اسپلیت آکس AUX

داکت اسپلیت آکس AUX ساخت کجاست؟

 

داکت اسپلیت آکس AUX از برندهای مطرح در بازار ایران است که از کیفیت بالائی برخوردار است و ساخت کشور چین میباشد.

در ایران معمولا ما داکت اسپلیت آکس AUX را مشاهده میکنیم ولی کولر گازی اسپیلت دیواری آکس AUX هم از تولیدات اصلی این کارخانه بزرگ کولر گازی است پس کولر گازی اسپلیت آکس AUX هم از محصولات این برند است.
 

 

سرویس داکت اسپلیت آکس AUX

تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX


اگر شما قصد خرید داکت اسپیلت آکس AUX را دارید شک نداشته باشید که برند با کیفیتی بالائی را انتخاب کرده اید.

شما هر دستگاه داکت اسپلیت با هر برندی را خریداری نمائید روزی نیاز به تعمیرات دارد اما مهم تامین قطعات داکت اسپلیت است.

نگران تامین قطعات داکت اسپیلت آکس AUX نباشید زیرا تقریبا تمام قطعات این دستگاه در بازار ایران موجود است.

تعمیرات داکت اسپلیت آکس AUX معمولا توسط نمایندگی مجاز تعمیرات داکت اسپلیت آکس انجام میشود و همین امر در کاهش هزینه تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX موثر است.

آیا میدانید معمولا مشکلاتی که امکان دارد برای داکت اسپلیت آکس AUX پیش بیاید کدام موارد است ؟

داکت اسپلیت آکس AUX باد گرم میزند

در همین مقاله دلایل باد گرم داکت اسپیلت آکس AUX مفصلا توضیح داده شده است حتما مطالعه فرمائید.


داکت اسپلیت آکس AUX آبریزی دارد

گاهی اوقات از سقف خانه بدلیل نشتی آب داکت اسپیلت آکس AUX دچار مشکل میشویم .
معمولا مهمترین دلیل آبریزش داکت اسپلیت میتواند سوختن پمپ داکت اسپیلت شما باشد برای تعویض پمپ درین داکت اسپلیت آکس AUX با سرویسکار مجاز داکت اسپلیت آکس AUX تماس میگیریم.

دلیل بعدی برای آبریزی داکت اسپیلت آکس AUX میتواند مسدود شدن مسیر تخلیه آب دستگاه داکت اسپلت باشد.

سرویس دوره ای داکت اسپیلت آکس AUX توسط سرویس کار داکت اسپلیت آکس AUX برای جلوگیری از آبریزی دستگاه شدیدا توصیه میشود.

 

مشکل آبریزش داکت اسپیلت آکس AUX معمولا و بیشتر در حالت سیستم سرمایش داکت اسپلیت آکس AUX اتفاق می افتد و میتواند مشکلات زیر را شامل شود:

  • سرویس نشدن بموقع داکت اسپلیت آکس AUX
  • کمبود گاز داکت اسپیلت آکس AUX ویخ زدن اواپراتور داکت اسپیلت
  • سوختن پمپ درین داکت اسپلیت آکس AUX
  • گرفتن مسیر تخلیه آب داکت اسپیلت آکس AUX
  • سوراخ شدن و نشتی کوئل آبگرم داکت اسپلیت آکس AUX

داکت اسپیلت آکس AUX روشن نمیشود

تعمیرکار داکت اسپیلت آکس AUX در زمانی که با این مشکل مواجه میشود ابتدا برق ورودی داکت اسپلیت را چک مینماید.
اگر برق به دستگاه داکت وارد میشود حتما برد دستگاه داکت اسپیلت آکس AUX سوخته است.

داکت اسپیلت آکس AUX اتصالی برق دارد

سوختن یکی از قطعات داکت اسپیلت مانند موتور فن داکت اسپیلت آکس AUX میتواند علت اتصالی برق داکت و پریدن فیوز داکت اسپیلت آکس باشد.
سوختن کنتاکتور داکت اسپیلت آکس AUX و یا سیم کشی دستگاه داکت هم میتواند علت اتصالی برق دستگاه باشد.

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت آکس AUX

هنگامی که فیوز داکت اسپلیت قطع میشود حتما مشکلی در برق اصلی یا قطعات داکت اسپلیت مانند برد دستگاه وجود دارد در این هنگام حتما با تعمیرکار ماهر آکس AUX تماس گرفته تا مشکل بررسی شود.

در لینک زیر دلایل پریدن فیوز داکت اسپلیت آکس AUX کامل بررسی شده است:

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت

 


تعمیر سیستم گرمایش داکت اسپیلت آکس AUX

تعمیر سیستم گرمایش داکت اسپیلت مبحثی طولانی است که قبلا و در لینک سایت و در آموزش کامل به آن پرداخته ایم.

سیستم گرمایش داکت اسپیلت آکس AUX معمولا با پکیج و یا موتورخانه کار میکند و معمولا اگر دستگاه شما دچار مشکلی میشود باید دستگاه پکیج بررسی شود.
هنگام راه اندازی سیستم سرمایش داکت اسپلیت آکس AUX حتما سیستم گرمایش داکت اسپلیت آکس AUX را از مدار خارج میکنیم.

تعمیر ترموستان داکت اسپلیت آکس AUX

دلایل خرابی ترموستات داکت اسپلیت آکس AUX متفاوت بوده و تعمیرات ریموت دیواری داکت اسپلیت آکس AUX یا همان ترموستات داکت اسپلیت آکس AUX هزینه های متفاوتی دارد و بستگی به مشکل ترموستات و قیمت ترموستات داکت اسپلیت آکس AUX دارد زیرا گاهی ترموستات تعمیر نمیشود و نیاز به تعویض ترموستات داکت اسپلیت آکس AUX داریم البته مدل ترموستات داکت اسپلیت آکس AUX بسیار مهم است .
گاهی اوقات بدلیل موجود نبودن ترموستات داکت اسپلیت میتوانیم از برد همه کاره جهت داکت اسپلیت آکس AUX بعنوان جایگزین بسیار مناسبی استفاده نمائیم.

 

علت یخ زدن لوله های مسی داکت اسپلیت آکس AUX

گاهی اوقات مشاهده میکنیم که لوله های مسی داکت اسپلیت آکس AUX یخ میزند یا کوئل سرمایش یا همان اواپراتور داکت اسپلیت آکس AUX یخ میزند که در این موارد ابتدا برفک را آب کرده و مشکل را بررسی میکنیم.
گاهی اوقات کیپ شدن فیلتر درایر داکت اسپلیت آکس AUX میتواند عامل یخ زدگی باشد که با تعویض فیلتر درایر داکت اسپلیت آکس AUX مشکل حل میشود البته با هزینه و قیمت بالا این کار انجام میشود.
مورد بعدی میتواند خرابی ترموستات داکت اسپلیت آکس باشد ولی مشکل اصلی در اکثر موارد کم بود گاز مبرد میباشد که با شارژ گاز دستگاه مشکل حل میشود.

 

مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

تعمیرگاه مجاز تعمیرات داکت اسپلیت آکس AUX

هنگامی که با تعمیرگاه کولر گازی آکس AUX تماس بگیریم با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ سریعا تعمیرکار مجاز داکت اسپلیت آکس AUX در محل کار و یا منزل حاضر میشود و مشکلات داکت اسپلیت آکس AUX را با دقت و تجربه زیاد بررسی میکند.

تعمیر برد داکت اسپلیت آکس AUX

در مواردی که دستگاه شما بدلیل نوسان برق دچار مشکل میشود و روشن نمیشود، معمولا مشکل از برد دستگاه داکت اسپلیت آکس AUX میباشد.
هزینه تعمیرات برد داکت اسپلیت آکس AUX به نوع مشکل بستگی دارد و مدت زمان تعمیر برد داکت اسپلیت آکس AUX معمولا ۷۲ ساعت میباشد.

رفع ارور داکت اسپلیت آکس AUX

گاهی اوقات دستگاه داکت اسپلیت آکس AUX کد خطا یا ارور میدهد که تعمیرکار ماهر داکت اسپلیت آکس AUX با داشتن کد خطاهای داکت اسپلیت آکس AUX یا همان ارورهای داکت اسپلیت آکس AUX مشکل را مرتفع مینماید.
معمولا ارورهای دستگاه داکت آکس داخل کاتالوگ داکت اسپلیت آکس AUX موجود است

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

داکت اسپیلت آکس AUX باد گرم میزند علت چیست؟


موارد زیادی میتواند عامل باد گرم داکت اسپلیت آکس AUX باشد که با هم به چند مورد اشاره میکنیم:


داکت اسپلیت آکس AUX نیاز به شارژ گاز دارد
خازن کمپرسور داکت اسپلیت آکس AUX خراب است
فن کندانسور داکت اسپلیت آکس AUX سوخته است
داکت اسپلیت آکس AUX های HI کرده است
کمپرسور داکت اسپلیت آکس AUX سوخته است
کنتاکتور داکت اسپلیت آکس AUX سوخته است
سیم کشی کندانسور داکت اسپلیت آکس AUX سوخته است

مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

سرویسکار مجاز کولر گازی در تهران

سرویس داکت اسپلیت آکس AUX

هزینه سرویس داکت اسپلیت آکس AUX در برابر هزینه تعمیر داکت اسپلیت بسیار ناچیز است پس از آن غافل نشویم

اگر مصرف برق داکت اسپیلت آکس AUKS شما نیز مانند اکثر افراد زیاد است سرویس دوره ای داکت اسپلیت آکس AUX را حتما جدی بگیرید.

سرویس سالیانه داکت اسپلیت آکس اگر بموقع و توسط سرویس کار داکت اسپلیت آکس AUX انجام شود در کاهش مصرف برق داکت اسپلیت آکس تاثیر زیادی دارد.


 

معمولا سرویس اول فصل داکت اسپلیت آکس AUX در فصل بهار انجام میشود و شامل موارد زیر میشود:

سرویس فیلترهای داکت اسپلیت آکس AUKS

تعویض فیلترهای داکت اسپیلت آکس AUX معمولا در موارد خاص انجام میشود زیرا معمولا فیلترهای دستگاه داکت اسپیلت قابل شستشو میباشد.

سرویس فیلترهای داکت اسپیلت آکس را حتما با آب و بدون مواد شوینده انجام میدهیم زیرا بوی مواد شوینده بعدا آزار دهنده میشود.

 

سرویس کندانسور داکت اسپیلت آکس AUX

سرویس کندانسور داکت اسپلیت آکس با دستگاه کارواش و در فصل بهار انجام میشود.

شستشو و سرویس کندانسور دستگاه داکت باعث کاهش هزینه تعمیرات داکت اسپلیت آکس خواهد شد.

سرویس اول فصل داکت اسپیلت آکس AUX حتما در ابتدای راه اندازی سیستم سرمایش باید انجام شود.

هزینه سرویس داکت اسپلیت آکس AUX

معمولا هزینه سرویس دوره ای داکت اسپلیت آکس AUX به نوع سرویس و تعداد دستگاه داکت اسپلیت آکس AUX بستگی دارد.

فیلم خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپیلت آکس در تهران

اگر قادر به دیدن فیلم در سایت ما نیستید به صفحه آپارات شرکت آرمان تهویه مراجعه فرمائید.

 

 

 

 

شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX

بعد از سرویس داکت اسپیلت آکس AUX حتما دستگاه داکت اسپلیت تست گاز میشود و در صورت نیاز شارژ گاز میشود.

شارژ گاز اضافه به دستگاه داکت اسپلیت حتما باعث صدمه دیدن دستگاه داکت اسپیلت آکس AUX خواهد شد.

کمبود گاز دستگاه داکت اسپیلت آکس AUX باعث صدمه دیدن کمپرسور دستگاه داکت میشود از علائم کمبود گاز مبرد داکت اسپلیت آکس AUX باد گرم میباشد.

 

لطفا جهت سرویس داکت اسپیلت آکس AUX با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

 

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX

برای شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX از دو نوع مبرد استفاده میکنیم :

شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX با گاز R22

معمولا برای شارژ گاز داکت اسپلیت معمولی آکس AUX از این نوع مبرد استفاده مینمائیم


شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX با گاز R410a

معمولا برای شارژ گاز داکت اسپلیت اینورتر آکس AUX از این نوع مبرد استفاده مینمائیم

سرویسکار داکت اسپلیت آکس AUX قبل از شارژ گاز داکت اسپیلت آکس حتما به نوع مبرد داکت اسپیلت بر روی پلاک داکت اسپلیت دقت کرده تا شارژ گاز را اشتباه انجام ندهد.

یکی از نشانه های کمبود گاز داکت اسپیلت آکس AUX یخ زدن لوله های داکت اسپیلت آکس میباشد.

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX به نوع گاز دستگاه داکت اسپیلت شما و مقدار شارژ گاز بستگی دارد.

هزینه رفع نشتی دستگاه داکت اسپیلت آکس AUX با گاز ازت معمولا بسیار زیاد خواهد بود زیرا بعد از رفع نشتی باید دستگاه وکیوم و شارژ گاز کامل گردد.

شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX

راهنمای ریموت کنترل داکت اسپلیت آکس AUX

معمولا برای داکت اسپلیت آکس از ریموت دیواری استفاده میشود ولی قابلیت استفاده از ریموت های بی سیم نیز وجود دارد.

آموزش استفاده از ریموت کنترل داکت اسپلیت آکس AUX را مشاهده میفرمائید

۱- دکمه POWER پاور یا ON و OFF برای خاموش و روشن کردن داکت اسپلیت آکس AUX
۲- دکمه TEMP برای تغییر دمای اتاق و ترموستات داکت اسپلیت آکس AUX
۳- دکمه MODE برای تغییر حالت کارکرد داکت اسپلیت آکس AUX
۴- دکمه SPEED FAN تغییر دور فن داکت اسپلیت آکس AUX
۵- دکمه FAN دستگاه داکت اسپلیت آکس AUX تنها در حالت فن کار میکند

مناطق تحت پوشش خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در تهران

شرکت آرمان تهویه برای خدمات داکت اسپلیت آکس AUX ، کلیه مناطق شمال تهران ، غرب تهران ، شرق تهران و جنوب تهران را تحت پوشش دارد.

برخی از محلات تهران جهت خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در اولویت کاری هستند

 

خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در شمال تهران

نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، شمیرانات، الهیه، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در غرب تهران

ستارخان، صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک ژاندارمری

خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در شرق تهران

سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهرانپارس، نارمک، رسالت

خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در جنوب تهران

نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، منیریه، حافظ، شاهپور، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، عبدل آباد

تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX و سرویس داکت اسپلیت آکس AUX در استان البرز و کرج



لطفا جهت خدمات داکت اسپلیت آکس AUX در استان تهران با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

 

فیلم آموزش کاهش مصرف برق داکت اسپلیت آکس AUX

آیا میدانید نصب سایه بان استاندارد برای داکت اسپلیت آکس AUX کمک بزرگی در کاهش مصرف برق دستگاه داکت اسپیلت آکس AUX خواهد بود البته بشرطی که فن کندانسور شما بالا زن نباشد در ضمن سرویس دوره ای داکت اسپلیت آکس AUX مهمترین راه کاهش مصرف برق داکت آکس میباشد.

 

 

آموزش تصویری سرویس داکت اسپیلت آکس AUX توسط مرکز مجاز سرویس داکت اسپیلت آکس تهیه شده است.

نحوه ثبت درخواست خدمات داکت اسپلیت آکس AUX

برای خدمات فوری داکت اسپلیت آکس AUX در تهران میتوانید با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید تا خدمات تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX و سرویس داکت اسپلیت آکس AUX و شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX و..... را حتی روزهای تعطیل دریافت نمائید.

مرکز تعمیر و سرویس داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro

سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro و شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro بصورت تخصصی انجام میشود.
خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو توسط مرکز مجاز خدمات داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro با قیمت مناسب و بصورت فوری انجام میشود.
اگر شما هم قصد خرید داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro را دارید و یا از دستگاه داکت اسپیلت امریکن پرو در منزل و یا محل کار خود استفاده مینمائید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.

خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

راه اندازی سیستم گرمایش داکت اسپیلت

 

داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro ساخت کجاست؟

 

داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro از برندهای مطرح در بازار ایران است که از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است.

در ایران معمولا ما داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro را مشاهده میکنیم ولی کولر گازی اسپیلت دیواری امریکن پرو American Pro هم از تولیدات اصلی این کارخانه بزرگ کولر گازی است پس کولر گازی اسپلیت امریکن پرو American Pro هم از محصولات این برند است.
شرکت امریکن پرو در سال ۱۹۹۲ در آمریکا تاسیس شد و در واقع سازنده سیستمهای بزرگ برودتی مانند چیلر است.

 

 

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro


اگر شما قصد خرید داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro را دارید شک نداشته باشید که برند با کیفیتی را انتخاب کرده اید.

شما هر دستگاه داکت اسپلیت با هر برندی را خریداری نمائید روزی نیاز به تعمیرات دارد اما مهم تامین قطعات داکت اسپلیت است.

نگران تامین قطعات داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro نباشید زیرا تقریبا تمام قطعات این دستگاه در بازار ایران موجود است.

تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro معمولا توسط نمایندگی مجاز تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو انجام میشود و همین امر در کاهش هزینه تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro موثر است.

آیا میدانید معمولا مشکلاتی که امکان دارد برای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro پیش بیاید کدام موارد است ؟

داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro باد گرم میزند

در همین مقاله دلایل باد گرم داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro مفصلا توضیح داده شده است حتما مطالعه فرمائید.


داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro آبریزی دارد

گاهی اوقات از سقف خانه بدلیل نشتی آب داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro دچار مشکل میشویم .
معمولا مهمترین دلیل آبریزش داکت اسپلیت میتواند سوختن پمپ داکت اسپیلت شما باشد برای تعویض پمپ درین داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro با سرویسکار مجاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro تماس میگیریم.

دلیل بعدی برای آبریزی داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro میتواند مسدود شدن مسیر تخلیه آب دستگاه داکت اسپلت باشد.

سرویس دوره ای داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro برای جلوگیری از آبریزی دستگاه شدیدا توصیه میشود.

 

مشکل آبریزش داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro معمولا و بیشتر در حالت سیستم سرمایش داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro اتفاق می افتد و میتواند مشکلات زیر را شامل شود:

  • سرویس نشدن بموقع داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro
  • کمبود گاز داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro ویخ زدن اواپراتور داکت اسپیلت
  • سوختن پمپ درین داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro
  • گرفتن مسیر تخلیه آب داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro
  • سوراخ شدن و نشتی کوئل آبگرم داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro روشن نمیشود

تعمیرکار داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro در زمانی که با این مشکل مواجه میشود ابتدا برق ورودی داکت اسپلیت را چک مینماید.
اگر برق به دستگاه داکت وارد میشود حتما برد دستگاه داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro سوخته است.

داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro اتصالی برق دارد

سوختن یکی از قطعات داکت اسپیلت مانند موتور فن داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro میتواند علت اتصالی برق داکت و پریدن فیوز داکت اسپیلت امریکن پرو باشد.
سوختن کنتاکتور داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro و یا سیم کشی دستگاه داکت هم میتواند علت اتصالی برق دستگاه باشد.

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

هنگامی که فیوز داکت اسپلیت قطع میشود حتما مشکلی در برق اصلی یا قطعات داکت اسپلیت مانند برد دستگاه وجود دارد در این هنگام حتما با تعمیرکار ماهر امریکن پرو American Pro تماس گرفته تا مشکل بررسی شود.

در لینک زیر دلایل پریدن فیوز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro کامل بررسی شده است:

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت

 

سرویس و تعمیر داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro در تهران و کرج


تعمیر سیستم گرمایش داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro

تعمیر سیستم گرمایش داکت اسپیلت مبحثی طولانی است که قبلا و در لینک سایت و در آموزش کامل به آن پرداخته ایم.

سیستم گرمایش داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro معمولا با پکیج و یا موتورخانه کار میکند و معمولا اگر دستگاه شما دچار مشکلی میشود باید دستگاه پکیج بررسی شود.
هنگام راه اندازی سیستم سرمایش داکت اسپلیت امریکن پرو American ProL حتما سیستم گرمایش داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro را از مدار خارج میکنیم.

تعمیر ترموستان داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

دلایل خرابی ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro متفاوت بوده و تعمیرات ریموت دیواری داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro یا همان ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro هزینه های متفاوتی دارد و بستگی به مشکل ترموستات و قیمت ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro دارد زیرا گاهی ترموستات تعمیر نمیشود و نیاز به تعویض ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro داریم البته مدل ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro بسیار مهم است .
گاهی اوقات بدلیل موجود نبودن ترموستات داکت اسپلیت میتوانیم از برد همه کاره جهت داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro بعنوان جایگزین بسیار مناسبی استفاده نمائیم.

 

علت یخ زدن لوله های مسی داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

گاهی اوقات مشاهده میکنیم که لوله های مسی داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro یخ میزند یا کوئل سرمایش یا همان اواپراتور داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro یخ میزند که در این موارد ابتدا برفک را آب کرده و مشکل را بررسی میکنیم.
گاهی اوقات کیپ شدن فیلتر درایر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro میتواند عامل یخ زدگی باشد که با تعویض فیلتر درایر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro مشکل حل میشود البته با هزینه و قیمت بالا این کار انجام میشود.
مورد بعدی میتواند خرابی ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو باشد ولی مشکل اصلی در اکثر موارد کم بود گاز مبرد میباشد که با شارژ گاز دستگاه مشکل حل میشود.

 

مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

تعمیرگاه مجاز تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

هنگامی که با تعمیرگاه کولر گازی امریکن پرو American Pro تماس بگیریم با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ سریعا تعمیرکار مجاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در محل کار و یا منزل حاضر میشود و مشکلات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro را با دقت و تجربه زیاد بررسی میکند.

تعمیر برد داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

در مواردی که دستگاه شما بدلیل نوسان برق دچار مشکل میشود و روشن نمیشود، معمولا مشکل از برد دستگاه داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro میباشد.
هزینه تعمیرات برد داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro به نوع مشکل بستگی دارد و مدت زمان تعمیر برد داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro معمولا ۷۲ ساعت میباشد.

رفع ارور داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

گاهی اوقات دستگاه داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro کد خطا یا ارور میدهد که تعمیرکار ماهر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro با داشتن کد خطاهای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro یا همان ارورهای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro مشکل را مرتفع مینماید.
معمولا ارورهای دستگاه داکت امریکن پرو داخل کاتالوگ داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro موجود است

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro باد گرم میزند علت چیست؟


موارد زیادی میتواند عامل باد گرم داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro باشد که با هم به چند مورد اشاره میکنیم:


داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro نیاز به شارژ گاز دارد
خازن کمپرسور داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro خراب است
فن کندانسور داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro سوخته است
داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro های HI کرده است
کمپرسور داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro سوخته است
کنتاکتور داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro سوخته است
سیم کشی کندانسور داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro سوخته است

مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

هزینه سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در برابر هزینه تعمیر داکت اسپلیت بسیار ناچیز است پس از آن غافل نشویم

اگر مصرف برق داکت اسپیلت امریکن پرو شما نیز مانند اکثر افراد زیاد است سرویس دوره ای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro را حتما جدی بگیرید.

سرویس سالیانه داکت اسپلیت امریکن پرو اگر بموقع انجام شود در کاهش مصرف برق داکت اسپلیت امریکن پرو تاثیر زیادی دارد.



معمولا سرویس اول فصل داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در فصل بهار انجام میشود و شامل موارد زیر میشود:

سرویس فیلترهای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

تعویض فیلترهای داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro معمولا در موارد خاص انجام میشود زیرا معمولا فیلترهای دستگاه داکت اسپیلت قابل شستشو میباشد.

سرویس فیلترهای داکت اسپیلت امریکن پرو را حتما با آب و بدون مواد شوینده انجام میدهیم زیرا بوی مواد شوینده بعدا آزار دهنده میشود.

 


سرویس کندانسور داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro

سرویس کندانسور داکت اسپلیت امریکن پرو با دستگاه کارواش و در فصل بهار انجام میشود.

شستشو و سرویس کندانسور دستگاه داکت باعث کاهش هزینه تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو خواهد شد.

سرویس اول فصل داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro حتما در ابتدای راه اندازی سیستم سرمایش باید انجام شود.

 

سرویسکار مجاز کولر گازی در تهران

هزینه سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

معمولا هزینه سرویس دوره ای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro به نوع سرویس و تعداد دستگاه داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro بستگی دارد.

فیلم خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپیلت امریکن پرو در تهران

اگر قادر به دیدن فیلم در سایت ما نیستید به صفحه آپارات شرکت آرمان تهویه مراجعه فرمائید.

 

 

شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

بعد از سرویس داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro حتما دستگاه داکت اسپلیت تست گاز میشود و در صورت نیاز شارژ گاز میشود.

شارژ گاز اضافه به دستگاه داکت اسپلیت حتما باعث صدمه دیدن دستگاه داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro خواهد شد.

کمبود گاز دستگاه داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro باعث صدمه دیدن کمپرسور دستگاه داکت میشود از علائم کمبود گاز مبرد داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro باد گرم میباشد.

 

لطفا جهت سرویس داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

 

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

برای شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro از دو نوع مبرد استفاده میکنیم :

شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro با گاز R22

معمولا برای شارژ گاز داکت اسپلیت معمولی امریکن پرو American Pro از این نوع مبرد استفاده مینمائیم


شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro با گاز R410a

معمولا برای شارژ گاز داکت اسپلیت اینورتر امریکن پرو American Pro از این نوع مبرد استفاده مینمائیم

سرویسکار داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro قبل از شارژ گاز داکت اسپیلت امریکن پرو حتما به توع مبرد داکت اسپیلت بر روی پلاک داکت اسپلیت دقت کرده تا شارژ گاز را اشتباه انجام ندهد.

یکی از نشانه های کمبود گاز داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro یخ زدن لوله های داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro میباشد.

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro به نوع گاز دستگاه داکت اسپیلت شما و مقدار شارژ گاز بستگی دارد.

هزینه رفع نشتی دستگاه داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro با گاز ازت معمولا بسیار زیاد خواهد بود زیرا بعد از رفع نشتی باید دستگاه وکیوم و شارژ گاز کامل گردد.

شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

راهنمای ریموت کنترل داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

معمولا برای داکت اسپلیت امریکن پرو از ریموت دیواری استفاده میشود ولی قابلیت استفاده از ریموت های بی سیم نیز وجود دارد.

آموزش استفاده از ریموت کنترل داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro را مشاهده میفرمائید

۱- دکمه POWER پاور یا ON و OFF برای خاموش و روشن کردن داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro
۲- دکمه TEMP برای تغییر دمای اتاق و ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro
۳- دکمه MODE برای تغییر حالت کارکرد داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro
۴- دکمه SPEED FAN تغییر دور فن داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro
۵- دکمه FAN دستگاه داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro تنها در حالت فن کار میکند

مناطق تحت پوشش خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در تهران

شرکت آرمان تهویه برای خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro ، کلیه مناطق شمال تهران ، غرب تهران ، شرق تهران و جنوب تهران را تحت پوشش دارد.

برخی از محلات تهران جهت خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در اولویت کاری هستند

 

خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در شمال تهران

نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، شمیرانات، الهیه، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در غرب تهران

ستارخان، صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک ژاندارمری

خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در شرق تهران

سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهرانپارس، نارمک، رسالت

خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در جنوب تهران

نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، منیریه، حافظ، شاهپور، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، عبدل آباد

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro و سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در استان البرز و کرج



لطفا جهت خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در استان تهران با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

 

 

فیلم آموزش کاهش مصرف برق داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

آیا میدانید نصب سایه بان استاندارد برای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro کمک بزرگی در کاهش مصرف برق دستگاه داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro خواهد بود البته بشرطی که فن کندانسور شما بالا زن نباشد در ضمن سرویس دوره ای داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro مهمترین راه کاهش مصرف برق داکت امریکن پرو میباشد.
 

 

 

آموزش تصویری سرویس داکت اسپیلت امریکن پرو American Pro توسط مرکز مجاز سرویس داکت اسپیلت امریکن پرو تهیه شده است.

 

 

 

نحوه ثبت درخواست خدمات داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro

برای خدمات فوری داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro در تهران میتوانید با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید تا خدمات تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro و سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro و شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو American Pro و..... را حتی روزهای تعطیل دریافت نمائید.

 

 

مرکز مجاز خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY برای انجام کلیه خدمات کولر گازی از نیروهای متخصص بهره میگیرد.
سرویس کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY ، نصب کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY ، تعمیرات تخصصی کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY ، شارژ گاز کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در تهران و کرج توسط مرکز مجاز خدمات کولر گازی اسپیلت دیسکاوری یا نمایندگی کولر گازی دیسکاوری با هزینه مناسب و کیفیت بالا انجام میشود.
هزینه سرویس اول فصل کولر گازی دیسکاوری یا همان سرویس دوره ای کولر گازی دیسکاوری در برابر هزینه تعمیرات کولر گازی اسپیلت دیسکاوری بسیار ناچیز است پس از آن غافل نشویم.
اگر شما هم در خانه یا محل کار خود از کولر گازی اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY استفاده میفرمائید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

نمایندگی کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY در تهران و کرج ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

سرویس کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

نصب کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

لطفا برای نصب کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید تا نصاب مجاز کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شود و با نصب استاندارد کولر گازی اسپیلت دیسکاوری خیال شما را از بابت مصرف برق کولر گازی دیسکاوری راحت نماید.

برای نصب کولر گازی  باید مراحل زیر را انجام دهیم

نصب پنل کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY
نصب کندانسور کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY
لوله کشی کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY
وکیوم کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY
راه اندازی کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

مرکز مجاز نصب کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

تعمیر کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

سرویس کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

برای سرویس اول فصل کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY بهترین زمان فصل بهار است و سرویس بموقع کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY میتواند در کاهش مصرف برق کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

سرویس کولر گازی اسپیلت دیسکاوری شامل موارد زیر میشود
 

سرویس فوری کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

سرویس پنل کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY
سرویس کندانسور کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY
تست گاز کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY

 

شارژ گاز کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

برای شارژ گاز کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY معمولا از دو نوع گاز استفاده میکنیم

شارژ گاز کولر گازی دیسکاوری با گاز R22
شارژ گاز کولر گازی دیسکاوری با گاز R410a

برای شارژ گاز کولر گازی حتما کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY را روی سرمایش روشن میکنیم و سپس اقدام به شارژ مبرد مینمائیم.

 

شارژ گاز کولر گازی اسپلیت

تعمیر کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY

قبل از اینکه برای تعمیر کولر گازی دیسکاوری خود با تعمیرگاه مجاز کولر گازی دیسکاوری تماس بگیرید باید مشکلات کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY را بشناسیم

کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY باد گرم میزند
کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY روشن نمیشود
کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY باد سرد میزند (زمستان)
کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY آبریزی دارد
کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY اتصالی برق دارد

لطفا هنگامی که مشکلات بالا را مشاهده کردید در صورت امکان کولر گازی را خاموش کرده و با شماره تعمیرفوری کولر گازی ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی در محل

فروش ریموت کنترل کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

شرکت آرمان تهویه فروشنده انواع ریموت کنترل کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY و کلیه برندهای کولر گازی میباشد.

ریموت کنترل کولر گازی دیسکاوری

مرکز فروش ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت دیسکاوری ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

مناطق تحت پوشش خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در تهران

شرکت آرمان تهویه برای خدمات کولر گازی اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY ، کلیه مناطق شمال تهران ، غرب تهران ، شرق تهران و جنوب تهران را تحت پوشش دارد.

برخی از محلات تهران جهت خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در اولویت کاری هستند

 

خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در شمال تهران

نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، شمیرانات، الهیه، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در غرب تهران

ستارخان، صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک ژاندارمری

خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در شرق تهران

سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهرانپارس، نارمک، رسالت

خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در جنوب تهران

نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، منیریه، حافظ، شاهپور، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، عبدل آباد

تعمیر کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY و نصب کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در استان البرز و کرج



لطفا جهت خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در استان تهران با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

 

نمایندگی کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

 

خدمات داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY

شرکت آرمان تهویه آماده ارائه کلیه خدمات کولر گازی داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY در کلیه نقاط تهران میباشد:

سرویس داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY
تعمیر داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY
شارژ گاز داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY
تعویض خازن داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY
رفع صدای فن داکت اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY
ساخت کوئل آبگرم داکت اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY
رفع آبریزی داکت اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY

خدمات داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY و کلیه برندهای داکت اسپیلت در تهران
 

مرکز مجاز خدمات داکت اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

بررسی کیفیت کولر گازی اسپیلت دیسکاوری DISCOVERY


کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY از برندهای با کیفیت متوسط در بازار کولر گازی ایران است.

مهم نیست که کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY ساخت کجاست مهم این است که از کیفیت خوبی برخوردار است.

خدمات کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در ایران معمولا توسط نمایندگی مجاز کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY انجام میشود و نیروهای متخصص تعمیرگاه مجاز کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY با تخصص زیاد خود میتوانند در کاهش هزینه تعمیرات کولر گازی دیسکاوری موثر باشند.

 

نحوه ثبت درخواست خدمات کولر گازی کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY

برای خدمات فوری کولر گازی اسپلیت کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY در تهران میتوانید با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید تا خدمات نصب کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY و تعمیر کولر گازی کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY و سرویس کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY و شارژ گاز کولر گازی دیسکاوری DISCOVERY ، سرویس داکت اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY ، تعمیر داکت اسپلیت دیسکاوری DISCOVERY و..... را حتی روزهای تعطیل دریافت نمائید.

 

 

مرکز مجاز تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی آلونی ALOONI

مرکز مجاز تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی آلونی ALOONI برای انجام کلیه خدمات کولر گازی از نیروهای متخصص بهره میگیرد.
سرویس کولر گازی آلونی ALOONI ، نصب کولر گازی آلونی ALOONI ، تعمیرات تخصصی کولر گازی آلونی ALOONI ، شارژ گاز کولر گازی آلونی ALOONI در تهران و کرج توسط مرکز مجاز خدمات کولر گازی اسپیلت آلونی یا نمایندگی کولر گازی آلونی با هزینه مناسب و کیفیت بالا انجام میشود.
هزینه سرویس اول فصل کولر گازی آلونی یا همان سرویس دوره ای کولر گازی در برابر هزینه تعمیرات کولر گازی اسپیلت آلونی بسیار ناچیز است پس از آن غافل نشویم.
اگر شما هم در خانه یا محل کار خود از کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI استفاده میفرمائید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مرکز مجاز و تخصصی کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

نمایندگی کولر گازی آلونی ALOONI

معمولا خدمات کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI توسط نمایندگی و مرکز مجاز خدمات کولر گازی آلونی ALOONI انجام شود تا به دستگاه صدمه ای وارد نشود.

 

تعمیر کولر گازی آلونی ALOONI

تعمیر کولر گازی یک تخصص است

تعمیرات تخصصی کولر گازی آلونی ALOONI معمولا در نمایندگی تعمیرات کولر گازیآلونی ALOONI انجام میشود.
تعمیرکار کولر گازی آلونی ALOONI با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت در مراکز فنی و حرفه ای کار تعمیر کولر گازی آلونی ALOONI را بخوبی و در اسرع وقت انجام میدهد.

هزینه تعمیرات کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI با تشخیص عیب صحیح تعمیرکار ماهر کولرگازی آلونی بسیار کاهش می یابد.

 

تعمیر فوری کولر گازی آلونی ALOONI در تهران

تعمیرات کولر گازی اسپیلت آلونی ALOONI شامل موارد زیر میشود:

۱- تعویض کمپرسور کولر گازی آلونی ALOONI

اگر کمپرسور کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI شما سوخته است برای تعویض کمپرسور کولر گازی اسپیلت آلونی حتما با تعمیرگاه مجاز کولر گازی آلونی تماس بگیرید زیرا تعمیر کولر گازی یک تخصص است.

قیمت کمپرسور کولر گازی آلونی ALOONI با نوسانات قیمت ارز و دلار تغییر مینماید و معمولا در فصل تابستان بدلیل تقاضا زیاد برای تعمیرات کولر گازی آلونی ALOONI افزایش نسبی قیمت خواهیم داشت.

در بحث تعمیر سرمایش کولر گازی آلونی ALOONI و تعمیر گرمایش کولر گازی آلونی ALOONI حتما به کارکرد صحیح کمپرسور کولر گازی اسپلیت آلونی توجه فرمایید.

۲- تعویض موتور فن کولر گازی آلونی ALOONI

اگر فن داخلی کولر گازی آلونی ALOONI مشکل داشته باشد حتما باید تعویض شود ولی فن بیرونی ( فن کندانسور کولر گازی آلونی ALOONI ) در اکثر موارد تعمیر میشود.

۳- تعویض بلوور کولر گازی آلونی ALOONI

هنگامی که بلوور فن شما شکسته باشد منجر به ایجاد صدای ناهنجار در کولر گازی آلونی میشود.

معمولا باید بلوور کولر گازی آلونی ALOONI تعویض شود ولی در موارد خاص که این بلوور در بازار نباشد باید آنرا تعمیر نمائیم اما تعمیر بلوور فن کولر گازی اسپلیت کاری دشوار و زمان بر میباشد.
معمولا هنگام تعمیر کولر گازی ایستاده آلونی ALOONI کار کمی سخت میشود و بلوور بسختی یافت میشود و برای تهیه قطعات کولر گازی آلونی ALOONI باید با مرکز مجاز خدمات کولر گازی تماس بگیریم .

 

۴-رفع آبریزی کولر گازی آلونی ALOONI

آبریزش کولرگازی اسپلیت آلونی دلایل زیر را دارد :

  • کمبود گاز و یخ زدن اواپراتور کولر گازی آلونی ALOONI
  • شکستن بدنه یا پوسته کولر گازی اسپیلت آلونی ALOONI
  • کثیفی سینی کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI
  • کیپ شدن مسیر تخلیه آب کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI
  • سوختن پمپ درین کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI

۵- رفع مشکل باد گرم کولر گازی آلونی ALOONI

هنگامی که کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI شما باد گرم میزند دستگاه را خاموش کرده و با تعمیرگاه مجاز کولر گازی آلونی ALOONI تماس بگیرید.

معمولا مشکلاتی که دلیل باد گرم کولر گازی اسپیلت آلونی ALOONI بشرح زیر است:

  • معیوب بودن خازن کولر گازی آلونی ALOONI
  • کمپرسور کولر گازی آلونی ALOONI معیوب است
  • کولر گازی آلونی ALOONI کمبود گاز دارد
  • برد کولر گازی آلونی ALOONI مشکل دارد

۶- تعویض خازن کولر گازی آلونی ALOONI

اگر تخصص تعمیر کولر گازی ندارید هرگز اقدام به تعویض خازن کولرگازی اسپلیت آلونی ALOONI ننموده زیرا خطر برق گرفتگی وجود دارد.

اگر تعمیرکار کولر گازی اسپیلت هستید حتما در هنگام تعویض خازن به ظرفیت کولر گازی اسپیلت دقت فرمائید و اگر سیمهای خازن را اشتباه وصل نموده و آموزش کافی ندیده باشید باعث صدمه دیدن و یا حتی سوختن کمپرسور کولر گازی آلونی ALOONI خواهید شد.
هزینه تعویض خازن کولر گازی آلونی ALOONI به ظرفیت خازن کولر گازی اسپلیت آلونی و کیفیت خازن کولر گازی و اجرت تعمیرکار کولر گازی آلونی بستگی دارد البته قیمت خازن کولر گازی آلونی بدلیل اینکه وارداتی است تابع قیمت دلار میباشد.

 

مرکز مجاز و تخصصی تعمیر کولر گازی آلونی ALOONI در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

تعمیرات تخصصی برد کولر گازی آلونی ALOONI

برای تعمیرات تخصصی برد کولر گازی آلونی ALOONI باید با تعمیرکار با تجربه برد کولر گازی آلونی ALOONI با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید.
تعمیرات برد کولر گازی اسپیلت معمولا در تعمیرگاه مجاز کولر گازی آلونی انجام میشود و در اکثر موارد تعمیر برد تنها راه تعمیر کولر گازی آلونی ALOONI است زیرا معمولا برد نو کولر گازی آلونی در بازار وجود ندارد.

تعمیرات برد کولر گازی آلونی ALOONI ایستاده و تعمیر برد داکت اسپلیت آلونی ALOONI کمی سخت تر و با هزینه بالاتری انجام میشود

 

ارورهای کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI

یکی از موارد در بحث تعمیرات تخصصی کولر گازی آلونی ALOONI مشکل ارور دادن کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI است یا همان کد خطا کولر گازی آلونی که قبلا در مطلبی جداگانه به این موضوع پرداخته ایم.
گاهی اوقات ارورهای کولر گازی آلونی ALOONI بصورت چشمک های چراغ یا led نمایان میشود یا اعدادی روی صفحه پنل کولر گازی آلونی ظاهر میشود.

در صورتیکه کولر گازی آلونی ALOONI ارور میدهد شما میتوانید برای راهنمایی و رفع ارور کولر گازی آلونی ALOONI با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما بررسی و رفع ایراد شود.
دانلود دفترچه راهنمای ارورهای کولر گازی آلونی ALOONI بزودی در سایت قرار داده میشود.

معمولا مشکلات کولر گازی آلونی ALOONI باید توسط تعمیرکار ماهر کولر گازی بررسی شود.

 

تعمیر گرمایش کولرگازی آلونی ALOONI

برای تعمیرات گرمایش اسپیلت آلونی ALOONI ابتدا باید نوع مشکل را بررسی نموده و بعد با تعمیرکار اسپیلت آلونی تماس بگیرید.
گاهی اوقات علت اصلی گرم نکردن کولرگازی کمبود گاز کولرگازی است و گاهی هم مشکلات برقی کولرگازی آلونی است.
بخاری کولر گازی آلونی ALOONI نیز مانند سرمایش کولر گازی آلونی ALOONI از گاز یا همان مبرد استفاده میکند.

 

 

نصب کولر گازی آلونی ALOONI

برای نصب کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI در صورت داشتن گارانتی باید با نمایندگی نصب کولر گازی آلونی ALOONI تماس بگیرید تا نصاب مجاز کولر گازی آلونی ، نصب رایگان کولر گازی آلونی را انجام داده و برگه گارانتی شما را مهر میکند.

در صورت نداشتن گارانتی کولر گازی آلونی ALOONI و یا اتمام زمان گارانتی کولر گازی آلونی میتوانید با تماس با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ درخواست نصاب کولر گازی اسپیلت آلونی بدون گارانتی نمائید تا در اسرع وقت و قیمت مناسب نصب شما انجام شود.

هزینه نصب کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI شامل دستمزد نصب کولر گازی و لوازم نصب کولر گازی آلونی ALOONI مانند لوله مسی و پایه کولر گازی و …. می شود.
در هنگام نصب سینی پشت پنل کولر گازی آلونی حتما از استحکام دیوار مطمئن شوید.

اجرت نصب کولر گازی بعلاوه هزینه لوازم نصب کولر گازی آلونی ALOONI میشود کل هزینه نصب کولر گازی .

نصب کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI شامل موارد زیر میشود

نصب پنل داخلی کولر گازی آلونی ALOONI
نصب کندانسور کولر گازی آلونی ALOONI
لوله کشی کولر گازی آلونی ALOONI
وکیوم و راه اندازی کولر گازی آلونی ALOONI

 

 

نصب کولر گازی آلونی ALOONI

رعایت اصول نصب کولر گازی آلونی ALOONI

نصاب کولر گازی آلونی با رعایت اصول نصب کولر گازی اسپلیت آلونی میتواند در کاهش مصرف برق کولر گازی آلونی ALOONI نقش بسزائی داشته باشد.

یکی از اصول نصب کولر گازی اسپلیت , نصب کندانسور کولر گازی آلونی در هوای آزاد میباشد زیرا نصب کندانسور در هوای بسته باعث بالارفتن دما و فشار کولر گازی میشود و نهایتا منجر به افزایش آمپر کولر گازی و مصرف برق کولر گازی آلونی ALOONI میشود.

هنگام نصب مجدد کولر گازی آلونی ALOONI حتما دستگاه کولر گازی آلونی وکیوم شود.

 

رعایت فواصل لوله کشی کولر گازی نیز میتواند در طول عمر کمپرسور کولر گازی آلونی تاثیر بسزائی داشته باشد معمولا استاندارد طول لوله کشی کولر گازی اسپیلت ۵ متر میباشد .

نصب کولر گازی اسپیلت آلونی ALOONI در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

 

فیلم آموزش نصب کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI به زبان فارسی

 

 

 

برای سفارش آنلاین و درخواست سرویس، شارژ گاز، تعمیر و یا نصب و راه اندازی انواع کولرگازی و اسپیلت وارد صفحه اصلی سایت شده و ثبت سفارش فرمائید و یا با شماره هائی که در انتهای صفحه ذکر شده تماس حاصل فرمائید و در صورت نیاز فوری به خدمات کولر گازی آلونی ALOONI با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید حتی روزهای تعطیل و جمعه و ایام عید.

 

 

خدمات پس از فروش و جابجائی کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI

برای جابجائی کولر گازی آلونی ALOONI در تهران و کرج باید ابتدا از صحت و سلامت کولر گازی مطمئن شویم و بعد کولر گازی را باز کنیم.

باز کردن کولر گازی اسپیلت آلونی ALOONI کار ساده ای بنظر میرسد ولی کاری پر مسئولیت است زیرا اگر شما این کار را درست انجام ندهید به کولر گازی صدمه زیادی وارد میشود.
نحوه باز کردن کولر گازی آلونی ALOONI معمولا با برندهای دیگر تفاوت چندانی ندارد.

از مهمترین قسمتهای جابجائی کولر گازی باید به جمع کردن گاز کولر گازی آلونی ALOONI اشاره کرد که در بحث های بعدی مفصلا به آن خواهیم پرداخت.

فیلم آموزش تعمیر کولر گازی آلونی ALOONI

در فیلم زیر آموزش تعمیرات کولر گازی آلونی ALOONI با ابزار مولتی متر را مشاهده میفرمایید

از دستگاه مولتی متر معمولا برای تعمیرات برق کولر گازی آلونی ALOONI یا همان رفع ایراد برقی کولر گازی استفاده مینماییم.

لطفا تعمیرکاران کولر گازی عزیز برای تعمیرات کولرگازی بجای استفاده از فازمتر از مولتی متر استفاده نمایید.

 

 

سرویس کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI

معمولا سرویس کولر گازی آلونی ALOONI در ابتدای فصل بهار و قبل از راه اندازی سرمایش کولر گازی آلونی ALOONI و با دستگاه کارواش انجام میشود.

بعد از سرویس کندانسور کولر گازی آلونی ALOONI اقدام به سرویس فیلترها مینمائیم و بعد دستگاه را روی سرمایش روشن مینمائیم و تست گاز میکنیم.

سرویس دوره ای کولر گازی باعث کاهش مصرف برق کولر گازی اسپیلت آلونی ALOONI و کاهش هزینه تعمیرات کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI میشود.

لطفا برای کاهش هزینه تعمیرات کولر گازی اسپیلت آلونی حتما سرویس کولر گازی آلونی ALOONI را بموقع انجام دهید.

سرویسکار کولر گازی آلونی ALOONI در هنگام شستن کولر گازی اسپلیت دقت مینماید تا به قسمتهای برقی دستگاه آب برخورد نکند.
سرویس اول فصل کولر گازی اسپیلت آلونی نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف برق کولر گازی آلونی دارد بهمین خاطر سرویسکار کولر گازی آلونی برای سرویس اسپیلت آلونی حتما از کارواش استفاده میکند و مراحل زیر را نیز انجام میدهد

 

سرویس فیلترهای کولر گازی آلونی ALOONI
سرویس پنل کولر گازی آلونی ALOONI
سرویس کندانسور کولر گازی آلونی ALOONI

آرمان تهویه مرکز مجاز سرویس کولر گازی آلونی ALOONI در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

سرویسکار مجاز کولر گازی در تهران

شارژ گاز کولر گازی آلونی ALOONI

یکی از دلایل باد گرم کولر گازی آلونی ALOONI معمولا کمبود گاز کولر گازی اسپلیت است و بهترین کاری که شما میتوانید انجام بدهید ، خاموش کردن کولر گازی و تماس با تعمیرکار کولر گازی آلونی است.

کمبود گاز کولر گازی معمولا یاعث صدمه دیدن کمپرسور کولر گازی میشود.

قبل از شارژ گاز کامل کولر گازی آلونی ALOONI باید دستگاه وکیوم شود و البته قبل از اینکار حتما دستگاه رفع نشتی شود.

 

ریموت کنترل کولر گازی آلونی ALOONI

برای خرید کنترل اصلی اسپیلت آلونی ALOONI باید با مرکز خدمات پس از فروش کولر گازی آلونی ALOONI تماس گرفته تا ریموت کنترل کولرگازی اسپیلت آلونی ALOONI را برای شما ارسال نمایند.

قیمت فروش ریموت کنترل کولر گازی آلونی ALOONI به تعداد خرید شما بستگی دارد و بروز محاسبه میشود.

فروش ریموت کنترل قدیمی کولر گازی آلونی ALOONI
فروش ریموت کنترل جدید کولر گازی آلونی ALOONI با قیمت مناسب

فروش ریموت کنترل کولر گازی آلونی ALOONI با قیمت مناسب ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

هزینه نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی آلونی ALOONI

هزینه نصب کولر گازی آلونی ALOONI به ظرفیت کولر گازی اسپلیت آلونی و لوازم مصرفی در هنگام نصب کولر گازی بستگی دارد.
هزینه سرویس کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI به تعداد کولر گازی و نوع سرویس کولر گازی اسپلیت بستگی دارد
هزینه تعمیر کولر گازی آلونی ALOONI به نوع مشکل کولر گازی بستگی دارد و اجرت تعمیر کولر گازی وقیمت قطعات کولر گازی آلونی ALOONI که توسط نمایندگی تهیه میشود.

لطفا جهت اطلاع دقیق از قیمت خدمات کولر گازی آلونی ALOONI با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

 

مناطق تحت پوشش خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در تهران

شرکت آرمان تهویه برای خدمات کولر گازی اسپلیت آلونی ALOONI ، کلیه مناطق شمال تهران ، غرب تهران ، شرق تهران و جنوب تهران را تحت پوشش دارد.

برخی از محلات تهران جهت خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در اولویت کاری هستند

 

خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در شمال تهران

نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، شمیرانات، الهیه، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در غرب تهران

ستارخان، صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک ژاندارمری

خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در شرق تهران

سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهرانپارس، نارمک، رسالت

خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در جنوب تهران

نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، منیریه، حافظ، شاهپور، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، عبدل آباد

تعمیر کولر گازی آلونی ALOONI و نصب کولر گازی آلونی ALOONI در استان البرز و کرج

لطفا جهت خدمات کولر گازی آلونی ALOONI در استان تهران با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید